Wednesday, April 27, 2011

Gyaru Crafting

Hellooooooo dear followers ^-^

I always wanted to have these kinda stockings with cute bows and bling bling on it :3
Since I couldnt found any in stock or not that expensive I decided to make my own :D

What do you think ?



I bought these two stockings and cut this hairbow from claires and sewed it on one of the stockings.
Then I sewed a chain and a string of pearls on the bow and TADA.
Finish xD

I like it whats your opinion ?

12 comments:

  1. haha manches ist so einfach :D aber stört das Kettchen denn nicht beim Laufen? Wenn es immer gegen's Knie schlägt?

    ich finde deine Idee super auch wenn ich wohl ein kürzeres bzw. kleineres Kettchen nehmen würde, aber das ist ja Geschmackssache. :D

    ReplyDelete
  2. Ja mit der Länge hab ich lang ( haha XD ) überlegt, aber zu kurz wollte ich das Goldkettchen nich machen weil ich die weißen Perlen kleiner haben wollte als das goldene Kettchen aber ZU klein sollten die Perlen auch ned sein deswegen. Aber ich denk mal ich werd mir demnächst noch mehr machen, weils echt easy war und dann werd ich variieren ^-^

    ReplyDelete
  3. sieht echt toll aus :o
    steht dir auch vooll guut!!♥
    Hab so welche gestern in harauku gesehen
    aber die hatten nicht so eine tolle schleife wie bei diir!! ich will auuch so eineeee~ ;;

    ReplyDelete
  4. So creative!! def. looks super cute! <3

    ReplyDelete
  5. So creative!! def. looks super cute! <3

    ReplyDelete
  6. What a great idea! They turned out so cute!

    Maybe I'll start being more creative!

    ReplyDelete
  7. I think their super cute!!! I might try that some day.

    You have freak'n AMAZING legs D: Im crazy jealous haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...