Thursday, August 18, 2011

Decoden on my mobile phone !

As I already told you I pimped my mobile phone.

I bought some decoden parts in chiara, shibuya 109 and chiara Ikebukuro sunshine city.

Thats the result !
 Back view with mirror
And front side ^__^

You can also see my nails in detail ( because somebody asked for it )

I liked my phone before,too but now I think it's even better looking.
And of course it fits my nails :D

What do you think ?

15 comments:

  1. Es sieht so geil aus, deine Nägel auch *O*

    ReplyDelete
  2. LOVE IT!! What mobile is it? I wanna buy another one that is similar to this, also square!
    And your nails perfect too! *_*

    ReplyDelete
  3. So süß! viel besser als vorher!

    ReplyDelete
  4. Its called PINK METRO COSMOPOLITAN. Its also available in black. Its from china but there is a phone which looks similar to metro cosmopolitan. Its from Samsung but its only available in black and I wanted pink so badly :D :D

    ReplyDelete
  5. cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee♥ I love her phone very much :) nice job gal :D

    xoxo emimarie
    http://emiinkxgalsfashionplease.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ich dachte gerade echt das wir das selbe handy haben! war schon ganz geschockt haha :D
    sie sind sich sehr ähnlich ;D das decoden sieht cool aus! ne gute inspiration für mein handy :D
    hast du die deco direkt rauf geklebt oder ne folie vorher drüber geklebt?

    ReplyDelete
  7. xD wieso, hast du das Samsung ?
    mhh ne hab keine Folie benutzt. Ich hab erst diese kleinen Silbernen Steinchen draufgeklent die waren schon auf ner Folie bzw das ganze ding war ne Folie die du dir zurecht schneiden konntest und deinem Handy anpassen kannst. Dadrauf hab ich dann das ganze andre zeugs geklebt wie das "K" oder die Süßigkeiten ^_^

    ReplyDelete
  8. nein nicht ganz^^ meins ist ein koreanisches von mobistel :D hellrosa auch so ein slider handy das wie ein mp3 player aussieht XD auch mit spiegel hinten dran :D und mit swarovskisteinchen als knöpfe :D und auf dem ersten blick sah deines haargenauso aus XD bin ja auch schon lange am überlegen ob ich da mal mit steinchen und so rangehen soll :D aber es gibt ZU viel auswahl :D

    ReplyDelete
  9. I don't even know that phone haha but it's pink, it's cute! I love the crown in the front the most *___*;
    But overall, a very pretty decoration and your nails are fitting. I need to go to Chiara too now!

    ReplyDelete
  10. hast du echt sehr schön gemacht!
    deine Nägel sind auch der Hammer ♥

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...